طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای مبلمان

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای مبلمان

سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان

اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی مبلمان طراحی کنید یا سایت فعلی خود را باز طراحی کنید در این مقاله با ما همراه باشید. از چند سال اخیر تا به امروز دنیای مبلمان تغییرات زیادی کرده است و همزمان شاهد تغییر چشمگیری در دنیای سایت های فروشگاهی بوده ایم، در نتیجه افراد زیادی به خرید مبلمان از طریق سایت های فروشگاهی روی آورده اند.
قبل از شروع به طراحی فروشگاه اینترنتی مبلمان خود یا بازطراحی آن، باید مطمئن شوید که از دستورالعمل های فنی Google پیروی می کنید.

بهترین دلیل برای طراحی وب سایت فروشگاه مبلمان

آمادگی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی برای برخی از خرده فروشان به معنی سبد خرید است که فروش را از طریق پورتال وب سایت انجام می دهد. از نظر دیگران، و به طور دقیق تر، سایت فروشگاهی هر نوع کسب و کاری است که به صورت آنلاین انجام می شود. این بدان معناست که تمام فعالیت هایی که از طریق وب سایت خود انجام می  دهید یا فروش از طریق سبد خرید می تواند هر دو به سایت فروشگاهی نسبت داده شود. به عبارت دیگر وقتی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی می کنید، می توانید این کار را با سبد خرید یا بدون سبد خرید انجام دهید. این عامل به اهداف تجاری شما و آمادگی کلی تجارت الکترونیکی شما بستگی دارد.
بهترین بخش در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این است که در مواقعی که مجبور نیستید یا تمایل به کار کردن ندارید سایت شما در حال انجام کار و ارائه خدمات است.

سایت فروشگاهی24 ساعته باز است.
به طور مثال مشتریانی که مایل به جستجوی مبلمان چرم هستند می توانند ساعت 11 شب وارد سایت شما شوند و خرید کنند. در بازاریابی می گویند ” همیشه یک پیام مناسب برای شخص مناسب در زمان مناسب وجود دارد”. همه جانبه بودن در یک فروشگاه حضوری غیرممکن است و عملی نیست. اما وب سایت فروشگاهی شما آن فروشنده اضافی در تیم شما است که 24 ساعته و 7 روزه هفته در دسترس است و همیشه پیام مناسب را در زمان مناسب به مشتری مناسب می دهد. به همین دلیل سایت فروشگاهی یک انتخاب واضح برای توسعه کسب و کار شما است.

درک رفتار خرید مشتری

قبل از شروع تبلیغات یا سرمایه گذاری بر روی محتوا، مشخص کنید که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و معمولاً سفر خرید آنلاین آنها چگونه است. فناوری می تواند بسیار غیر شخصی به نظر برسد اما وقتی آنچه را که درباره مشتریان (داده ها) می دانید در استراتژی خود بگنجانید، توانایی شگفت انگیزی برای برقراری ارتباط با آنها خواهید داشت.

طراحی-سایت-فروشگاه-مبلمان

•    تعیین کنید مشتری هدف شما کیست. به درآمد، شغل، سن، چالش ها، اهداف، علایق، محل خرید و موارد دیگر آنها فکر کنید.
•    چرخه فروش را درک کنید. به طور معمول از زمانی که شخصی برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کند چقدر طول می کشد تا به یک مشتری بالقوه تبدیل گردد؟ چه زمانی دوباره برای خرید باز می گردد؟ این داده ها را جمع آوری کنید تا بهتر درک کنید روش های فعلی شما چگونه عمل می کند، چه موقع با مشتریان تماس بگیرید و چگونه می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.
•    درک کنید که مشتریان شما چگونه این سفر را آغاز می کنند؟ آیا آنها در رسانه های اجتماعی با شما آشنا می شوند، سپس به صفحه محصولات می روند، به سبد خرید اضافه می کنند …؟ چه کاری می توانید انجام دهید تا این فرآیند را برای افزایش تبدیل ها ساده کنید؟

از آنجا که شما به تازگی وارد دنیای فروشگاه های اینترنتی شده اید، در مورد رقبای خود تحقیق کنید تا ببینید آنها چگونه این کارها را انجام می دهند. اما بلافاصله شروع به جمع آوری داده ها کنید تا بتوانید تفاوت مشتریان خود را درک کنید. همچنان استراتژی های خود را تقویت کنید.
امروزه مردم حوصله سیستم پرداخت دست و پا گیر را ندارند. هرگونه مشکل در طی مراحل پرداخت منجر به منصرف شدن مشتری از خرید می شود. بنابراین یکی از مهم ترین خدماتی که می توانید به مشتریان خود بدهید این است که تمام توجه اولیه خود را به بهینه سازی سیستم پرداخت بدهید.

اساس وب سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان

طراحی وب سایت مبلمان

مردم از وب سایت شما دیدن می کنند، اما نمی توانند مبلمان شما را از نزدیک و از نظر فیزیکی بررسی کنند. این یک ضرر اساسی است که فروشگاه آنلاین شما نسبت به یک فروشگاه حضوری دارد. فروشگاه های حضوری به افراد اجازه می دهند با یک محصول ارتباط برقرار کنند. آنها به مشتریان اجازه می دهند آن را از هر زاویه بررسی کنند، روی مبل یا تخت بنشینند و نرمی و راحتی آن را بسنجند. بر هیچ کس پوشیده نیست که مشتریان ترجیح می دهند مبلمان شما را از هر زاویه و در تمام شکوه آن به صورت آنلاین مشاهده کنند تا تصاویر دو بعدی.
نگاه کردن به تصاویر دو بعدی خوب است، اما اینکه بتوانید ببینید هر زاویه ای از یک مبلمان چگونه به نظر می رسد بسیار جذاب تر است. این ابزاری است که نه تنها محصول شما را از هر زاویه ممکن نشان می دهد، بلکه به معنای واقعی کلمه با هر فردی که از وب سایت شما بازدید می کند تعامل برقرار می کند، انگار آن محصول را در فروشگاه شما می بیند.

73درصد از کاربران آنلاین تمایل دارند پول خود را برای یک تا پنج وب سایت اولی که در جست و جوی گوگل می بینند، خرج کنند. این عالی است اگر شما از آن دسته برندهایی باشید که با آنها ارتباط برقرار کرده اند. اگر شما به تازگی فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده اید یا یک فروشنده برجسته در این حوزه هستید، اهداف شما در هر دو حالت باید یکسان باشد. تجربه کاربری را در سایت فروشگاهی خود بهبود بخشید. خریداران آنلاین مبلمان می خواهند تجربه خرید خود را به صورت آنلاین شروع و پایان دهند.

طراحی-سایت-فروشگاه-آنلاین-مبلمان

رقابت شما دیگر فقط در گوشه مغازه نیست
میلیون ها مغازه در گوشه و کنار جهان وجود دارند. فروشگاه های اینترنتی دنیای بهتری را ایجاد کرده اند که در آن کاربران موج جدیدی از فناوری را تجربه می کنند. تقاضای یک تجربه خرید آنلاین خوب، بسیاری از کسب و کارها را ترغیب به طراحی و ایجاد فروشگاه اینترنتی می کند.

دسکتاپ و موبایل

وب سایت شما روی دسکتاپ چگونه عمل می کند؟ در موبایل چطور؟ سهولت استفاده در هر دستگاه اولین قدم در برنامه ریزی تجربه کاربری فروشگاه اینترنتی شما است.
مهم است که مطمئن شوید وب سایت شما از ابتدا با هر دو نوع دستگاه سازگار است. برای وب سایت های دارای ترافیک بالای تلفن همراه، جایگزین های وب سایت اول تلفن همراه وجود دارد. به یاد داشته باشید، 57 درصد از جستجوهای آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
هنگام طراحی سایت فروشگاه مبلمان، تجزیه و تحلیل وب سایت خود را در نظر بگیرید. نوع ترافیکی که امروز دریافت می کنید به سرعت تغییر نمی کند. وقتی سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کردید، به بازدیدکنندگان فعلی خود امکان خرید آنلاین را می دهید پس در نتیجه مهم است که وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل کنید. چه میزان ترافیک از طریق دستگاه های تلفن همراه ایجاد می شود؟ چقدر ترافیک از مرورگرهای دسکتاپ دریافت می کنید؟ درک مخاطب فعلی شما مهم است. بعد از آن شما آمادگی طراحی سایت برای جذب مشتریان مورد نظر خود را خواهید داشت.
با عدم ارتقاء طراحی قدیمی سایت خود، به ترافیکی که از دست می دهید فکر کنید. هیچ کاربری علاقه ندارد که تلاش کند تا متن های کوچک را بزرگنمایی کرده و یا دنبال یک گزینه خاص بگردند.طراحی-سایت-فروشگاه-اینترنتی-مبلمان

سایر مزایای تلفن همراه
•    سهولت در مرور صفحات محصول
•    وضوح توضیحات محصول در صفحه های کوچک
•    عدم تغییر شکل هنگام کوچک شدن صفحات یا کاتالوگ کمتر از اندازه معیّن

ساده سازی ناوبری وب سایت

پیدا کردن میزهای ناهارخوری از صفحه اصلی شما برای کاربران چقدر ممکن و ساده است؟ اگر آنها به دنبال مبل برای اتاق نشیمن باشند چطور؟ ناوبر وب سایت شما باید پیدا کردن گزینه های مختلف را به یک کار ساده بدون توجه به جایی که کاربران در سایت شما هستند تبدیل کند.
این بدان معناست که منوهای خود را به روش های منطقی سازماندهی کنید. سعی کنید کاربران خود را تا آنجا که ممکن است با چند کلیک به خواسته مورد نظرشان هدایت کنید. بازدیدکنندگان شما باید بتوانند در صورت نیاز کل صفحه سایت را جست و جو کنند و حتی اگر به پایین صفحه رفته باشند تنها با یک کلیک به بالای صفحه برگردند. افزودن پیوندها و گزینه ها در مکان های مهم اطراف صفحه به کاربران امکان می دهد به سرعت به نقاط مختلف سایت شما دسترسی پیدا کنند.

افزودن گزینه های سفارشی سازی

بازدیدکنندگان شما ممکن است از سایت شما دیدن کرده و مبل راحتی پیدا کنند که تقریبا مطابق خواسته آنهاست. حتی اگر در توضیحات محصول شما گزینه های رنگی متفاوتی ذکر شود، آنها نمی توانند در انتها با خیال راحت خرید کنند مگر اینکه بتوانند محصول را آنطور که می خواهند روی صفحه مشاهده کنند.
فناوری تجسم محصول به صورت 3 بعدی به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا پارچه های سفارشی خود را روی ست های مختلف مبلمان امتحان کنند. آنها همچنین می توانند یک اتاق کامل با ترکیبات مختلف را طراحی کنند و تجسم زندگی واقعی از اتاق نشیمن رویایی خود را مشاهده کنند.
مانند این است که یک دستیار فروش در پلت فرم فروشگاه مبلمان شما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته سرکار باشد. کاربران می توانند شفافیت لازم را برای تصمیم گیری هنگام خرید در هر زمان از شبانه روز بدست آورند. طراحی وب سایت شما توسط تیم طراحی وبینه به این معنی است که شما همیشه به آخرین پیشنهادات سفارشی سازی کاربر دسترسی خواهید داشت و بهترین تجربه کاربری فروشگاه اینترنتی را در مقایسه با رقبای خود به دست خواهید آورد.

بهینه سازی وب سایت

بهبود سرعت بارگیری

فناوری به ما این امکان را می دهد با سرعت بیشتری در دنیای دیجیتال رو به جلو پیش برویم. این بدان معناست که کاربران صبر بسیار کمتری نسبت به گذشته برای بارگیری کردن وب سایت ها دارند، به ویژه هنگامی که از طریق دستگاه تلفن همراه به آن دسترسی پیدا می کنند.
در صورت لود شدن بیشتر از سه ثانیه بیش از 53 درصد از کاربران تلفن همراه یک سایت را رها می کنند. وقتی به خاطر بسپارید که چگونه بسیاری از کاربران برای خرید آنلاین به تلفن همراه متکی هستند ،همیشه این مورد مهم را در سایت خود لحاظ می کنید. سرعت بالا یک عامل بسیار مهم در ارائه یک پلت فرم فروشگاهی مبلمان است.
باید توجه کنید که چقدر پهنای باند زمان لازم دارد تا تصاویر مورد استفاده برای صفحات محصول وب سایت و کاتالوگ آنلاین شما را بارگیری کند. آیا آنها را به درستی برای وب سایت خود بهینه سازی کرده اید؟ آیا از فونت های سفارشی استفاده می کنید که می تواند به سرعت بارگذاری صفحه شما اضافه شوند؟

طراحی-سایت-فروشگاه-اینترنتی-واکنشگرا-مبلمان

بهبود رتبه بندی گوگل

توضیحات محصول را دقیق و منظم تنظیم کنید تا مشتریان احساس کنند به سوالات آنها پاسخ داده شده است. برخی تست ها را روی طرح بندی های مختلف انجام دهید تا ببینید کدام یک نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد.
هنگام نوشتن توضیحات به خاطر داشته باشید که آنها را هم برای افراد و هم موتورهای جستجو ایجاد می کنید که به مردم در یافتن این توضیحات کمک می کند. بهترین شیوه های فعلی SEO را در صفحات زیر استفاده کنید:
•    عبارات کلیدی قابل جستجو که مردم معمولاً در ارتباط با موارد مورد نظرشان جستجو می کنند.
•    ایجاد توضیحات منحصر به فرد برای هر صفحه
•    استفاده از برچسب های عنوان H1 و H2 برای کمک به موتورهای جستجو در درک آنچه اهمیت دارد.
•    استفاده از نشانه گذاری طرح، یک زبان برنامه نویسی ویژه که به موتورهای جستجو کمک می کند تا منظور بخش های مختلف را بهتر درک کنند.
•    عنوان Alt برای تصاویر
•    زبان محلی که به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند که شما یک کسب و کار محلی هستید.
امروزه مشتریان انتظار دارند نه تنها بتوانند توضیحات اجناس را مشاهده کنند بلکه انتظار دارند تصویرسازی 360 درجه از تمام زوایای مبلمان را در سایت دریافت کنند. پس اگر می خواهید فروش آنلاین مبلمان داشته باشید، گزینه چرخش 360 درجه بسیار ضروری است. ارائه اینگونه از خدمات، زمان صرف شده توسط بینندگان در وب سایت شما را نیز افزایش می دهد. هر چه مدت بیشتری در وب سایت شما بمانند، شانس بیشتری برای جلب توجه آنها به محصولات شما وجود دارد.

تجربه خرید وب سایت خود را شخصی سازی کنید

استفاده از راهکارها و پیشنهادات شخصی

شخصی سازی به بخشی از تجربه خرید آنلاین اکثر کاربران تبدیل شده است. 81 درصد از آنها انتظار دارند برند هایی که مرتباً از آنها بازدید می کنند آنها را به اندازه کافی بشناسند تا نوع راهکارها یا پیشنهادات فردی را که می خواهند ببینند، به آنها ارائه دهند.
حتما نمی خواهید بازدیدکنندگان از لحظه ورود به سایت شما احساس کنند که در معرض تبلیغات زیادی قرار گرفته اند. اما مهم است که تبلیغات مفیدی را با توجه به فعالیت ها، بازدید اجناس مختلف و خریدهایی که انجام داده اند، به آنها نشان دهید.
شما نمی توانید به کسی که در سایت شما به دنبال مبل تک نفره می گردد، میز ناهارخوری پیشنهاد کنید اما می توانید لوازمی که با محصول مورد نظر وی هماهنگ است و در سایت خود می فروشید به او پیشنهاد دهید. کسی که به میزهای سرسرا علاقمند است ممکن است دوست داشته باشد بداند که آیا شما آینه ای نیز می فروشید که در بالای میز انتخابی وی عالی به نظر برسد.
مزایای دیگر شخصی سازی
•    سابقه کاربر را در نظر می گیرد.
•    محتوای مربوط به فعالیت ها و سابقه خرید آنها را ایجاد می کند.
•    برای جمع آوری اطلاعات دقیق تر در مورد علایق آنها، راهکارهایی را برای پیشنهادات بهتر اضافه می کند.
•    هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را برای تطبیق با نیازهای بازدیدکنندگان در نظر می گیرد.

کاربران باید هر بار که وارد سایت شما می شوند احساس کنند که همان چیزی هستید که به آن نیاز دارند. تلاش های شما در زمینه شخصی سازی تا حد زیادی به ایجاد یک تجربه کاربری کمک می کند.
به مشتریان خود محصولات دائماً به روز شده همراه را با توضیحات بهینه شده برای کلمات کلیدی، تصاویر زیبا و توضیحات دقیق محصول ارائه دهید.

بازاریابی دیجیتال

بعد از آنکه وب سایت حرفه ای خود را طراحی کردید و داده های کاتالوگ محصولات و چرخش 360 درجه را به خدمات خود اضافه کردید، وقت آن است که توجه همگان را متوجه سایت خود کنید. بازاریابی دیجیتال یکی از عناصر کلیدی برای ایجاد فروش آنلاین و جلب فروشگاه شما در برابر مشتریان هدف است. شما باید حساب های رسانه های اجتماعی را در چندین سیستم عامل ایجاد کنید، بازاریابی ایمیلی راه اندازی کنید و تبلیغات پولی را به صورت آنلاین شروع کنید.
حساب های رسانه های اجتماعی هنگام تعامل با مشتریان جدید، فعلی و گذشته اهمیت دارند. آنها نام تجاری شما را بر سر زبان ها انداخته و مشاهده آنچه در فروشگاه شما می گذرد را آسان تر می کنند. یک پست در رسانه های اجتماعی این قدرت را دارد که چندین مشتری را به سمت فروشگاه اینترنتی مبلمان شما بکشاند.

طراحی-فروشگاه-اینترنتی-مبلمان

بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از ابزارهای قدرتمندی است که به شما در مدیریت فروشگاه اینترنتی کمک می کند. ایمیل این قدرت را دارد که محتوای بیشتری نسبت به یک پست در رسانه های اجتماعی ارائه دهد. شما می توانید تعدادی داستان، تبلیغات و به روزرسانی را در یک ایمیل ارسال کنید، بنابراین یک سری اطلاعات مفید را در یک زمان ارائه می دهید.
ایمیل های شما مستقیماً به صندوق ورودی مشتری ارسال می شود. بازاریابی ایمیلی نیز در کنار وب سایت شما همزمان فعالیت دارد. اگر شخصی محصولی را به سبد خرید خود در وب سایت شما اضافه کند اما خرید خود را کامل نکند، می توانید ایمیلی مبنی بر رها شدن سبد خرید برای او ارسال کنید تا فروش از دست رفته را بازیابی کنید. این ایمیل ها حاوی محصولی است که به دنبال آن هستند و یادآوری برای تکمیل خرید آنها است.

رقابت در تجارت مبلمان

حضور آنلاین و موفق

چه اتفاقی افتاده است که خرید آنلاین به عنوان یک استاندارد و نه یک استثنا برای رفتارهای خرید تبدیل شده است؟ پاسخ آن می تواند مثالی مانند آمازون باشد. آمازون که 49 درصد از بازار فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهد، تجربه جدیدی از خرید و فروش اینترنتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است.
فروش آنلاین مرکز سود بزرگی برای فروشگاه اینترنتی است زیرا مصرف کننده را به سمت خرید آنلاین سوق می دهد. اکنون زمان آن رسیده است که اهداف کسب و کار جدید خود را دنبال کرده و شروع کنید. مرحله اول طراحی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان است.
در صنعت مبلمان، شکاف های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای جذب مشتری بیشتر به رقابت بپردازید. برخی از آنها شامل موارد زیر است:
•    بخش های دنج بازار
•    بازارهای محلی
•    آشنایی با کسب و کارتان
•    شناخت محصولات شما
•    پاسخگویی به سوالات
•    تحویل سریع 
•    قابلیت ست کردن یا مطابقت محصولات
•    خرید و فروش بهتر

چگونه فروشگاه اینترنتی زنجیره تامین را بهبود می بخشد

تولیدکنندگان می خواهند خرده فروشان از فروشگاه اینترنتی استفاده کنند.
آیا از طرف تولیدکنندگان و فروشندگان لجستیک خود در مورد پذیرش فروشگاه اینترنتی تحت فشار بوده اید؟ تعجب آور نیست که آنها متوجه شده اند که آینده فروش تمامی محصولات به صورت آنلاین است.
در حالی که برخی از مشتریان هنوز تمایل به حضور فیزیکی برای دیدن فروشگاه شما دارند، بسیاری از آنها تصمیم می گیرند زمان بیشتری را با خانواده بگذرانند. آنها به جای گذراندن تعطیلات آخر هفته از مغازه ای به مغازه دیگر، می توانند با مرور آنلاین کاتالوگ ها، جستجوی خود را در خانه از طریق رایانه انجام دهند.
تولیدکنندگان فیدهای داده های کاتالوگ آنلاین را برای خرده فروشان در هنگام ایجاد وب سایت فروشگاهی اینترنتی ارائه می دهند تا مشتریان بتوانند مبلمان را در سایت فروشگاهی مبلمان شما جستجو و خرید کنند. این اطلاعات تغذیه به خریداران یک کاتالوگ به روز شده با فرصت های بی پایان ارائه می دهد. خرده فروشان می توانند شخصی سازی بیشتر، خدمات بهتر و داغ ترین پیشنهادات را به مشتریان ارائه دهند. با استفاده از RMS و سایر سیستم های لجستیک ERP و اشخاص ثالث برای انجام سفارشات، رضایت مشتری شما افزایش می یابد زیرا شما یک فرآیند سریعتر و آسان تر هنگام انجام سفارش را ارائه می دهید.

نحوه فروش آنلاین مبلمان

فروش

بسیاری از وب سایت هایی که می بینیم ممکن است موبایل دوستانه باشند و از لحاظ نظری تجربه کاربری خوبی ارائه دهند. اما یک شکاف در استراتژی شما وجود دارد که ممکن است هنوز متوجه آن نشده باشید. خوراک محصول. خوراک محصولات تولیدکننده، جزء مهمی در فروش آنلاین مبلمان است. حتی ممکن است برای مبتدیان بسیار اساسی به نظر برسد.
وب سایت های فروشگاه اینترنتی به داده های محصول نیاز دارند. شما نمی توانید محصولی را که فقط در سایت دیگری یافت می شود بفروشید. با این حال، بسیاری از کسب و کارها که مایل به ایجاد یک وب سایت فروشگاهی هستند، محصولات تولید کننده در وب سایت موجود خود ندارند.
اغلب اوقات، بعضی از کسب و کارها از وب سایت برای پیوند خریداران به وب سایت سازنده برای اطلاعات محصول استفاده می کنند. اگرچه ممکن است برای کسانی که گزینه دیگری ندارند، “آسان” به نظر برسد اما شما در حال کم کردن سود دریافتی خود هستید.
از یک وب سایت به وب سایت دیگر رفتن نه تنها تجربه کاربر را تغییر می دهد، بلکه خریدار را تشویق می کند تا با نمایندگی سازنده این محصولات که در وب سایت شما مشاهده کرده است تماس گرفته و خرید انجام دهند. آیا آنها به یاد خواهند آورد که فروشگاه شما همان پیوندی بوده است که آنها را به سمت محصول مورد علاقه آنها سوق داده است؟ بعید است. به همین دلیل بسیار مهم است که فیدهای فهرست محصولات تولید کننده را به وب سایت خود بیاورید.

قیمت گذاری محصولات برای فروش در فروشگاه اینترنتی

اگر محصولاتی در وب سایت خود دارید و نسبت به صحت آن اطمینان دارید، زمان استفاده از تکنیک های پیشرفته فروشگاه اینترنتی فرا رسیده است. دو راهبرد مهم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد:
•    تعیین قیمت برای کاتالوگ ها
•    ایجاد بازارپردازی دیجیتال

افزودن قیمت به کاتالوگ محصولات شما می تواند چالش برانگیز باشد. اگر چندین برند را در وب سایت خود به فروش می رسانید، این امر می تواند کار اضافی برای قیمت تمام کاتالوگ ها باشد.

ایجاد تجربه خرید اینترنتی ایمن

امنیت وب سایت

هنگام ایجاد وب سایت فروشگاه اینترنتی خود، به یاد داشته باشید که از مشتریان می خواهید اطلاعات شخصی مانند نام، اطلاعات تماس و اطلاعات پرداخت را به اشتراک بگذارند. هیچ چیز مانند هک اطلاعات پرداخت مشتری و به دنبال آن سرقت هویت، موجب تعطیلی وب سایت شما نخواهد شد. برای محافظت از کسب و کار و مشتریان خود، بدون ذکر الزامات امنیتی جدید، باید وب سایت خود را ایمن کنید. اکثر کسب و کارها و هر کسی که از Google استفاده می کند، نام SSL را شنیده است. SSL یک گواهی است که وب سایت شما را قفل و ایمن نگه می دارد.

طراحی-فروشگاه-آنلاین-مبلمان

گواهی SSL را پاسپورت الکترونیکی خود در نظر بگیرید. SSL یک پیوند رمزگذاری شده بین سرور وب شما و مرورگر مشتری ایجاد می کند. این امر اطمینان می دهد که تمام داده های منتقل شده بین سرور وب و مرورگرها خصوصی و ایمن هستند.
یک گواهی SSL شامل:
•    نام دارنده
•    شماره سریال و تاریخ انقضا
•    کپی کلید عمومی دارنده گواهی
•    امضای دیجیتالی مرجع صدور گواهی

تعیین منابع مالی و پرداخت

پردازنده های پرداخت منابع اصلی هستند که برای جمع آوری درآمد سبد خرید به وب سایت شما و بانک متصل می شوند. باید مطمئن شوید که ارائه دهنده ای پیدا کرده اید که با پلت فرم وب سایت شما و موسسات مالی کار می کند.

استراتژی هایی برای فروشگاه اینترنتی

از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مشتریان جدید استفاده کنید

مشخصات تجاری خود را در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. شروع به اشتراک گذاری مطالب مفید از وب سایت خود و همچنین ابزارها، آزمون ها، فیلم ها و موارد دیگر کنید که برای مشتریان مفید خواهند بود.
خرید کردن، یکی از 10 دلیل اصلی مردمی است که در رسانه های اجتماعی حضور دارند. از این دانش استفاده کنید و تبلیغات دوستانه در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که مشتریان بالقوه شما آنها را دوست داشته باشند. این نه تنها به شما در فروش سریع کمک می کند بلکه با گذشت زمان، حضور پایدار در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند.

#طراحی فروشگاه اینترنتی